Acasă / PUBLICITATE

PUBLICITATE

Toate expedierile sunt trimise cu opțiunea „Verificare”. În acest fel, clientul poate verifica integritatea transportului și ne poate contacta în cazul în care un articol lipsește sau este deteriorat. Livrările deschise după ce părăsesc un birou FAN Courier și constată că un articol lipsește sau este deteriorat nu fac obiectul unei reclamații.

Reclamațiile sunt acceptate în termen de 14 zile de la data primirii bunurilor, așa cum reiese din documentele de livrare ale curierului, și acest lucru se poate face numai dacă produsul și ambalajul sunt în stare comercială intactă. Returnarea bunurilor în acest caz se face pe cheltuiala clientului.

În cazul în care, din orice motiv, bunurile sunt livrate clientului cu ambalajul deteriorat sau pentru orice alt motiv întemeiat, înlocuirea sau returnarea bunurilor se va face pe cheltuiala noastră.

Excepții

Nu se acceptă reclamații pentru produsele pe care, după utilizare, le-ați considerat nepotrivite sau care v-au provocat reacții alergice. PANACEA COSMETICS LLC nu este responsabilă pentru consecințele utilizării necorespunzătoare a produselor care nu sunt în conformitate cu instrucțiunile de utilizare a produsului respectiv.

În conformitate cu legislația legală, la returnarea produsului, rambursarea se va face în termen de treizeci (30) de zile de la returnare.